İçeriğe geç

Alo 181 Numarası Hangi Konularda Hizmet Verir

Alo 181 hangi şikayetlere bakar?

İşyerlerinin çağrı merkezi kapsamı, ALO 181’deki çevre sorunlarını, hava, su, toprak, radyoaktif kirliliği ve atık şikayetlerini iletebilir.

181 hangi durumlarda aranır?

Alo 181 Çağrı Merkezi Vatandaşları, kentsel dönüşümler ve çevre hakkında belirtileri ve bilgileri girerler. Alo 181 Çağrı Merkezi 81 ilde 7 gün hizmet vermektedir.

Alo 181 ne için aranır?

Bakanlığımızın çalışma alanları ile ilgili olarak, vatandaşlarımızın sorunlarına başvurmak ve kaliteyi artırmak ve hizmetin kalitesini artırmak ve vatandaşlarımızın çevresel ve kentsel sorunlar hakkında bilgi ve şikayetlerini almak amacıyla başlatılan ALO 181 Çağrı Merkezi ile ilgili olarak.

181 şikayet edince ne olur?

ALO 181 Müşteri Temsilcisi şikayeti kaydeder ve şikayetten şikayetin talep edilip edilmediğini sormasını ister. Şikayetçi şikayetinin sonucu hakkında geri bildirim için başvuruyorsa, şikayet sahibinden telefon veya e -posta bilgileri vermesi istenir.

181 arayınca ne olur?

ALO 181 Çağrı Merkezimizi 08: 00-18: 00 saatleri arasında arayın. Hafta içi sabah 8: 00-18: 00 saatleri arasında Operatörlerin yardımıyla, Arazi Kayıt Ofisi’ndeki işlemleriniz için randevu alabilir, başlık sertifikası ve katastri hakkında bilgi alabilir ve görüş ve önerilerinizi kurumumuza gönderebilirsiniz.

Cimer hangi şikayetlere bakar?

Ülke ve devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü kurulması için kurulan Başkanlık İletişim Merkezi (CIMER), vatandaşlarımızın özellikle dilekçe ve bilgi edinme haklarını kullanırken her türlü hükümet politikası hakkındaki görüşlerini iletebilecekleri kapsamlı bir hizmete sahiptir.

Alo 181 işe yarıyor mu?

Çevre ve kentleşme bakanlığı içinde kurulan ALO 181 çizgisi ile riskli yapı, riskli alan ve rezerv alanı gibi konularda gerçekleşen çizgi, bakanlığa dönüşüm sırasında meydana gelen sorunları ve şikayetleri de sağlar ve bir çözüm arar.

183’i hangi durumlarda aramalıyız?

Aile ve Sosyal İşler Bakanlığı’nın çağrı merkezlerinden biri olan ALO 183, aile, kadınlar, çocuklar, engelli, yaşlı insanlar, şehitlerin ve gazilerin akrabalarına olan talep yoluyla rehberlik ve danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.

Alo 183’i hangi durumlarda arayabiliriz?

Günde 7 gün günde 24 saat hizmet eden Alo 183, sosyal hizmete ihtiyaç duyan herkesi yönetiyor ve yönlendiriyor. Ayrıca çocuk istismarı, aile içi şiddet, engelli ve daha yaşlı bakım gibi acil durumlarda hızlı müdahaleler sunar. ALO 183 hattı ücretsizdir ve Türkiye’nin herhangi bir yerinden erişilebilir.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı neye bakar?

Çevre ve Kentleşme Bakanlığı; Yerleşim, çevre ve inşaat için mevzuatın hazırlanması, kentsel dönüşümlerde faaliyetlerin uygulanması, uygulamaların izlenmesi, mesleki hizmetlerin geliştirilmesi, çevre kirliliğinin önlenmesi ve çevremizin ve doğamızın korunmasını önleme.

Arazi ölçümü için nereye başvurulur?

Landdiste Genel Müdürlüğü ve Cadastre-E-EVERNENTİ GATU-TAPU-VE-Kadastro-MUD CADASTRE Genel Müdürlüğü.

181 kimin numarası?

ALO 181 Çağrı Merkezi için Sık Sorulan Sorular – T.

Şikayet ettikten sonra ne olur?

Şikayetten sonra, kamu savcısı kanıt toplar ve şüphelinin gerekirse ifade vermesini istemektedir. Kanıt yeterliyse, iddianame hazırlanır ve dava süreci başlar. Ancak, suç yeterli kanıt içermiyorsa, kolluk kuvvetleri için yer olmadığına karar verilebilir.

ALO 181 Çağrı Merkezi’nin çalışma saatleri nedir?

Şu anda sabah 8: 00-18: 00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Sabah ve çağrı yerine getirilir. Operatörlerin yardımıyla, Arazi Kayıt Ofisi’ndeki işlemleriniz için randevu alabilir, başlık sertifikası ve katastri hakkında bilgi alabilir ve görüş ve önerilerinizi kurumumuza gönderebilirsiniz.

Komşusundan rahatsız olan ne yapmalı?

Etraflarında her türlü gürültü, polis gibi eğlence sitelerinin gürültüsü aranmalıdır. İlişkili polis karakolunu ararsanız, polis ekipleri olayın gerçekleştiği bölgeye getirilir ve ilgili kişiler hakkında işlemler başlatabilir.

Alo 181 nelere bakar?

Çevre, Kentleşme ve İklim Değişikliği Bakanlığı.

Belediyeler kime şikayet edilir?

Cimer, “Başkanlık İletişim Merkezi” ifadesinin kısaltmasıdır.

181’den randevu nasıl alınır?

Taşınmaz mülk veya yetkili bir temsilci, ALO 181 Çağrı Merkezimizi arayarak veya İşlemi Arazi Kayıt Müdürlüğünde Genel Müdürlüğümüzün web sitesi tarafından tamamlayarak randevu üzerinde anlaşabilir.

Alo 181 işe yarıyor mu?

Çevre ve kentleşme bakanlığı içinde kurulan ALO 181 çizgisi ile riskli yapı, riskli alan ve rezerv alanı gibi konularda gerçekleşen çizgi, bakanlığa dönüşüm sırasında meydana gelen sorunları ve şikayetleri de sağlar ve bir çözüm arar.

İşyeri nereye şikayet edilir?

İşgücü ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170” Çalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “Alo 170”-Hükümet Kapısı Kapısı ›Social-GouVenlik-Vallep Returus.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir